wtorek, 29 marca 2016

Wishlista

Witajcie :)
W dzisiejszym wpisie chciałabym przedstawić wam listę rzeczy, które planuję kupić w najbliższym czasie.*

* Pędzle Zoeva pełnią tu jedynie rolę MARZENIA.



 



1. Perfect Eyelashes by KatOsu - Sztuczne rzęsy Black Leather 
Koszt: 36.90zł

2. ZOEVA EN TAUPE EYE SET zestaw pędzli do oczu  
Koszt: 189.90zł.

3. Makeup Revolution Ultra Cream Contour Palette - paleta do konturowania na mokro.
Koszt to ok. 40.00zł. 
Posiadam "suchą" wersję tej palety i jestem naprawdę zadowolona. Stwierdziłam jednak, że najwyższa pora pójść z biegiem czasu i spróbować czegoś nowego.

4. FYB Silikonowa myjka do twarzy jest dostępna w Rossmann'ie i kosztuje zaledwie 4,99zł. Po przeczytaniu wielu pozytywnych recenzji, aż żal byłoby nie wypróbować.

5. Makeup Revolution Paleta 32 cieni FLAWLESS MATTE 40,00 zł
Same piękne odcienie. I do tego maty! Cudo.

Strasznie podobają mi się również okulary, które znalazłam na dresslink.com. Wiecie może, gdzie mogę dostać taki model stacjonarnie? Niestety przy moim kształcie twarzy przymierzenie okularów przed ich zakupem jest po prostu koniecznością.
 
Przydałoby mi się również lustro. 
Prawdopodobnie kupię to z Ikei [KLIK]. Może nie jest jakoś spektakularnie piękne, ale za to jest tanie i duże - mi pasuje.

KNAPPER Lustro stojące IKEA Jesteś rano zmęczony? Możesz zaoszczędzić czas i powiesić ubranie na następny dzień za lustrem.
Posiadacie, jakiś produkt z mojej listy? Jestem ciekawa każdej opinii ;)

12 komentarzy:

  1. Poza myjką też bym chciała wszystko z pierwszego zdjęcia :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, że produkty są świetne :)

      Usuń
  2. lustro jest ekstra, mam i polecam! jeśli chodzi o okulary to wydaje mi sie, że jakiś czas temu widziałam coś podobnego w sinsay :)

    Zapraszam na rozdanie! :) http://ladycharm1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie - akurat jutro się tam wybieram :)

      Usuń
  3. Nie mam żadnego produktu z tej listy, ale paletka MR Flawless Matte marzy mi się od dawna :) Ciekawa jestem też tej silikonowej myjki i czy na prawdę pomaga w walce z zaskórnikami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą paletę z matowymi cieniami od MUR i jest bardzo zadowolona, używam jej codziennie :) można nią wyczarować makijaże dzienne, lekko podkreślające naszą urodę, ale i przepiękne makijaże wieczorowe - daje bardzo dużo możliwości :)
    Serdecznie Ci ją polecam, myślę że będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapraszam do mnie na bloga na konkurs www.glammadame1990.blogspot.com :) nie posiadam nic z twojej listy, ale muszę powiedzieć że ciekawe rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z wszystkich Twoich zachcianek mam tylko silikonową myjkę z Rossmanna, przydatny gadżet, pomaga w zmywaniu maseczek np. glinkowych, a przy myciu twarzy żelem delikatnie wygładza cerę :) Jest łatwa w utrzymaniu czystości no i taniutka :) Ostatecznie może się sprawdzić jako mini mata do czyszczenia pędzelków do makijażu oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oho, mamy podobne zachciewajki. Lustro, okulary, paletki i oczywiście rzęsy. W życiu nie próbowałam a chciałabym się zobaczyć z takimi rzęsiskami. Dziś zauważyłam że zostałam od Ciebie wyrzucona, u mnie na bloggerze to jest na porządku dziennym, potem głupio mis się tłumaczyć ale nic na to nie poradzę, skoro google postanawia się rządzić za mnie, oczywiście dodałam ponownie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. oj zestaw pędzli to i mnie by sie przydał

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta paletka cieni ;)
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń